Reklama


KomunikacjaLegionowskiNajważniejszeWiadomości

Legionowo: W czwartkowy poranek otworzyli kładkę w ciągu Parkowej – Wyszyńskiego

Reklama

W czwartek (4.02) w godzinach porannych nastąpiło otwarcie kładki dla pieszych w ciągu ulic Parkowa-Wyszyńskiego w Legionowie. Stało się to możliwe po otrzymaniu przez Starostwo Powiatowe pozwolenia na użytkowanie wydanego w piątek (29.01) przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego. O wydaniu długo oczekiwanego pozwolenia Legio24.pl pisało jako pierwsze w środę (3.02).

Reklama

O decyzji w środę (3.02) poinformował naszą redakcję Jaromir Grabowski, Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego. W piśmie skierowanym do naszej redakcji przez inspektora Grabowskiego możemy przeczytać, że pozwolenie na użytkowanie kładki zostało wydane w ubiegły piątek – 29 stycznia. Decyzja nosi numer 161/2016.

Dwa miesiące oczekiwania

Jeszcze wczoraj (w środę, 3.02) zapytana przez nas o termin otwarcia kładki Joanna Kajdanowicz, rzecznik prasowa Starostwa Powiatowego w Legionowie nie potrafiła wskazać konkretnej daty. – Ten dokument jeszcze do nas nie dotarł – informowała tuż po południu dziennikarza Legio24.pl. Późniejszych telefonów Kajdanowicz już nie odbierała, więc możemy się tylko domyślać, że decyzja WINB dotarła do urzędników późnym popołudniem, a otwarcie kładki zarządzono w ostatniej chwili. Ostatecznie kładka została otwarta w czwartek, w godzinach porannych.

Przypomnijmy, że realizacja inwestycji ruszyła w czerwcu 2015 roku i trwała do końca listopada. Koszt wybudowania kładki to ponad 3 mln złotych.

/red/

Tagi
Może zainteresuje Cię także...

Inne wiadomości na Legio24.pl

10 razy komentowano

  1. A CNN był? 😉 ajjj kurcze przegapilem mogłem się wypowiedzieć do kamery!

  2. Jeżeli nie wiadomo o co chodzi to zapewne chodzi o pieniądze.
    Dla mnie jest bardzo “dziwne” że legionowskie władze tak ochoczo zgodziły się na budowę dworca, gdzie samorządy generalnie pozbywają się dworców bo nie chcą dokładać do ich utrzymania
    Następnym “dziwnym” aspektem było to że legionowskie władze nie drążyły tematu kładki dla pieszych której to projekt pojawił się w konsultacjach a następnie przepadł bez wieści w planach przebudowy trasy kolejowej
    Kładkę zamiast kolei musiał wybudować powiat
    Dla mnie obie strony po prostu się dogadały
    Koszty utrzymania potężnego kubaturowo dworca i kładki, obiektów typowo kolejowych spadną na barki mieszkańców
    TAKIE RZECZY TYLKO W LEGIONOWIE

  3. Magdo. Nie neguję w żadnym przypadku konieczności wykonania przejść i przejazdu przez tory nawet w kilku miejscach. Są one bardzo potrzebne tylko nie w takiej wersji jak zostało to wykonane i za czyje pieniądze. Nie daleko szukać w Nowym Dworze Maz.wykonano wiadukty . na koszt PKP,utrzymano przejścia przez tory a nawet pozostały przejazdy. W niektórych miejscowościach wybudowało PKP dworce. U nas musi być inaczej.

  4. Waldi, bezmyślność? spróbuj przedostać się przez tory z wózkiem- windy na przejściu podziemnym nie działają.

  5. Kolory zabójcze. Długosc wjazdu i zjazdu -chyba najdłuższa w Polsce( będziemy słynni z kolejnej głupoty). Kładka jest potrzebna, dobrze że jest. Choc jeden z pozytywów wśród bezsensów, które ostatnio dzieją się w tym mieście. Oczywiście nie same się dzieją.

  6. Ta kładka jest to następna bezmyślność jaką władza zafundowała mieszkańcom III parceli wydając ogromne pieniądze z naszych podatków.

  7. ale to jak to? Nikt nie kropił, nikt nie wywoływał cudownych zaklęć? żadnej wstęgi i fotoreporterów?

  8. Może w dzierżawę oddać jakiemuś pociotkowi a za przechodzenie abonament wprowadzić. Przecież ciężko będzie utrzymać taki obiekt 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

AntySPAM *

Back to top button
Close