Zamknij

Z Modlina najczęściej lata się do Londynu

10:47, 26.02.2015 Aktualizacja: 09:57, 06.12.2015
Skomentuj

Przedstawiciele Portu Lotniczego Warszawa/Modlin poinformowali o najpopularniejszych kierunkach wybieranych przez pasażerów w 2014 roku. Najbardziej obleganą trasą była ta do Londynu.

W 2014 roku Lotnisko Warszawa/Modlin przyjęło ponad 1,7 mln podróżnych. W tym czasie mapa połączeń jedynej obecnej na lotnisku linii lotniczej - Ryanair - obejmowała łącznie 33 trasy.

Jak się okazuje, pasażerowie najchętniej latali z/do: Londynu Stansted (19,07%), Brukseli Charleroi (7,34%), Rzymu Ciampino (6,26%), Dublina (5,44%), Oslo Rygge (5,30%) i Wrocławia (4,70%).

Poniżej znajduje się zestawienie 10 najpopularniejszych tras w 2014 roku:

1. Londyn Stansted - 325 133 pasażerów
2. Bruksela Charleroi - 125 094
3. Rzym Ciampino - 106 723
4. Dublin - 92 803
5. Oslo Rygge - 90 403
6. Wrocław - 80 151
7. Bergamo  - 72 542
8. Sztokholm Skavsta - 71 653
9. Gdańsk - 70 554
10. Barcelona - 62 713


Więcej i częściej


Już za kilka tygodni, bo na wiosnę 2015 mapa połączeń podwarszawskiego lotniska wzbogaci się o 3 zupełnie nowe kierunki: Kopenhagę (7 x w tygodniu), Ateny (7 x w tygodniu) oraz Lizbonę (2 x w tygodniu).

- Przewoźnik zapowiedział również zwiększenie częstotliwości połączeń na wielu dotychczasowych trasach, co w konsekwencji przyniesie wzrost liczby rejsów wylotowych z obecnych 138 do 167 tygodniowo. - mówi Magdalena Bojarska z Biura Prasowego lotniska.

Większa częstotliwość połączeń w sezonie Lato 2015 r. obejmie kierunki: Alicante (z 2 do 3 w tygodniu), Barcelona (z 3 do 5 w tygodniu), Bruksela (z 1 do 2 x dziennie), Eindhoven (z 3 do 4 w tygodniu), Gdańsk (z 1 do 2 x dziennie),  Mediolan (z 4 do 7 w tygodniu), Oslo (z 6 do 7 w tygodniu), Paryż (z 3 do 7 w tygodniu), Rzym (z 6 do 7 w tygodniu), Wrocław (z 1 do 2 x dziennie, a w piątki 3 x dziennie).

/red/

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%