Jezioro Zegrzyńskie będzie miało jednolitą strategię marketingową. 8 i 9 stycznia odbyły się nawet specjalne warsztaty, które mają pomóc w promowaniu tej największej atrakcji turystycznej powiatu legionowskiego.
fot. UG SerockW warsztatach uczestniczyli przedstawiciele referatów promocji i marketingu wszystkich gmin wchodzących w skład Związku Gmin Zalewu Zegrzyńskiego, a także przedstawiciele Starostwa Powiatowego w Legionowie oraz innych instytucji zajmujących się promocją Jeziora Zegrzyńskiego.
Podczas zajęć usystematyzowano dotychczasowe działania marketingowe, a także opracowano szereg dokumentów strategicznych, które pomogą stworzyć wspólną i ujednoliconą strategię, według której ma być komunikowana w przyszłości marka Jeziora Zegrzyńskiego.
Uczestnicy dwudniowego spotkania zaprojektowali także film oraz album, który będzie promował zalety Zalewu Zegrzyńskiego. Spotkanie, które odbyło się z inicjatywy Burmistrza Serocka, będącego jednocześnie Przewodniczącym Zarządu Związku Gmin Zalewu Zegrzyńskiego jest częścią projektu "Silna marka Jeziora Zegrzyńskiego", który jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej. /wł, UG Serock/
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz