Reklama

LegionowskiWiadomości

Serock: Za miesiąc rusza program „Karta Serocczanina”. Już można składać wnioski

Reklama

Wraz z nowym rokiem – od 1 stycznia – rusza program „Karta Serocczanina”. Osoby posługujące się tym dokumentem uprawnione będą do otrzymywania zniżek i ulg przygotowanych specjalnie dla mieszkańców gminy Serock. O kartę może wystąpić każdy mieszkaniec gminy, który swój podatek rozlicza w Urzędzie Skarbowym w Legionowie. Wnioski serocki magistrat przyjmuje od poniedziałku (2.12).

Reklama

Wnioski o wydanie karty można składać już od 2 grudnia osobiście w Urzędzie Miasta i Gminy w Serocku w referacie Spraw Obywatelskich (pokój 20). O wydanie karty mogą ubiegać się mieszkańcy Gminy Serock, którzy rozliczają podatek dochodowy (PIT) w urzędzie Skarbowym w Legionowie ze wskazaniem miejsca zamieszkania na terenie Gminy Serock. Karta jest dokumentem imiennym, ze zdjęciem, wydawanym bezpłatnie na okres 2 lat – czytamy w komunikacie UMiG w Serocku.

Karta Serocczanina uprawnia do zniżek i ulg przygotowanych specjalnie do mieszkańców Gminy Serock przez samorząd, jednostki gminne oraz firmy partnerskie. Jak informuje Urząd Gminy, wprowadzenie Karty ma na celu zwiększenie mieszkańcom dostępności obiektów, wydarzeń kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych oraz lokalnego transportu zbiorowego.

Ważne informacje

Kto może wnioskować o kartę?

  • osoby mieszkające na terenie Gminy Serock, które rozliczają podatek dochodowy (PIT) w Urzędzie Skarbowym w Legionowie na rzecz Gminy Serock,
  • rodzice uprawnieni do otrzymania Karty Serocczanina mogą wnioskować o wydanie karty dla swoich dzieci.

Jakie korzyści daje Karta Serocczanina?

  • darmowa komunikacja lokalna od 1 stycznia 2020 r.
  • rabaty udzielane przez Partnerów Programu Karta Serocczanina
  • promocyjne bilety na wydarzenia kulturalne i rekreacyjne na terenie Gminy Serock

Jak uzyskać kartę?

  • należy zapoznać się z regulaminem Programu Karta Serocczanina (dostępny na stronie internetowej UMiG Serock),
  • złożyć wniosek w Urzędzie Miasta i Gminy Serock w Referacie Spraw Obywatelskich (pokój nr 20) – już od 2 grudnia 2019 r.

Wymagane dokumenty

  • wniosek
  • aktualna fotografia
  • dowód osobisty
  • oświadczenie, że Urzędem Skarbowym właściwym do rozliczania się z podatku dochodowego od osób fizycznych za rok, w którym jest składany wniosek o wydanie ”Karty Serocczanina” jest Urząd Skarbowy w Legionowie ze względu na miejsce zamieszkania na terenie Miasta i Gminy Serock.

Karta wydawana jest bezpłatnie na okres 2 lat. Więcej informacji można uzyskać drogą telefoniczną w Referacie Spraw Obywatelskich pod numerami telefonów: 22 782 88 32 lub 22 782 88 52. Wniosek i regulamin programu dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy w Serocku.

/red./

Tagi
Może zainteresuje Cię także...

Inne wiadomości na Legio24.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

AntySPAM *

Back to top button
Close