Zamknij

Serock: Ratusz wznowił bezpośrednią obsługę mieszkańców

11:47, 26.04.2021
Skomentuj

W poniedziałek (26.04) Urząd Miasta i Gminy w Serocku wznowił bezpośrednią obsługę mieszkańców w siedzibie ratusza. Jak czytamy w komunikacie, obsługa ta odbywać się będzie na parterze urzędu, gdzie interesanci wpuszczani będą przez pracownika dyżurnego. Obowiązuje nakaz noszenia maseczki ochronnej i dezynfekcja rąk.



Przy okazji Urząd Miasta i Gminy informuje, że przyjęcia interesantów przez burmistrza i jego zastępcę odbywać się będą wg. poniższego schematu:

Burmistrz Miasta i Gminy Serock, Artur Borkowski przyjmuje w godz. 12.00 - 14.00 - osobiście (co 15 minut) w sali nr 15 na parterze urzędu (przyjmowanie interesantów odbywa się zgodnie z wymogami sanitarnymi obowiązującymi z powodu epidemii Covid-19) oraz w godz. 14.00 - 15.00 - telefonicznie (22 782 88 05) lub za pomocą videokonferencji. Link do spotkania on-line pod adresem: https://meetingsemea14.webex.com/join/burmistrz będzie aktywny w godzinach 14.00 - 15.00. Użytkownicy korzystający z tej formy rozmowy będą zapraszani do rozmowy w kolejności zgłoszeń przez aplikację. Zapytania i wnioski można również kierować na adres e-mail: [email protected].

Zastępca burmistrza, Marek Bąbolski przyjmuje telefonicznie pod nr. 22 782 88 05 w godzinach 12.00 - 15.00.

Przewodniczący Rady Miejskiej w Serocku Mariusz Rosiński będzie natomiast pełnił dyżur telefoniczny w godz. 18.30 - 20.30 pod nr. 798 894 440. Zapytania i wnioski można również kierować na adres e-mail: [email protected].

/red., UMiG Serock/

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%