Urząd Miasta i Gminy w Serocku wprowadza usługę "mobilnego urzędnika". Osoby starsze, schorowane lub niepełnosprawne będą mogły poprosić by pracownik ratusza odwiedził je w domu i pomógł załatwić sprawę. Kto może skorzystać z nowej usługi i jak zamówić wizytę urzędnika?
Jak czytamy w komunikacie, pracownik Urzędu Miasta i Gminy w Serocku dojedzie do tych osób, które nie mają możliwości załatwienia pilnej sprawy urzędowej, ze względu na poważną chorobę, niepełnosprawność czy sprawowanie opieki nad osobą niepełnosprawną. Rozwiązanie dedykowane jest także dla mieszkańców gminy Serock w wieku 75+. Urzędnik dostarczy potrzebne druki, pomoże w ich wypełnieniu, przyjmie je a następnie zarejestruje w urzędzie.
"Mobilny urzędnik" pomoże szczególnie w sprawach związanych z wyrobieniem dowodu osobistego, zameldowaniem i wymeldowaniem z pobytu stałego/czasowego, zgłoszeniem zgonu.
- Zdajemy sobie sprawę, że powyższy katalog nie wyczerpuje potrzeb związanych z nagłymi sprawami, dlatego jeśli będziecie potrzebować Państwo pomocy w zakresie innych pilnych zagadnień, prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 22 782 88 05 w godzinach pracy Urzędu - informuje UMiG w Serocku.
/red./
Patryk19:17, 24.02.2021
0 0
Całkiem trafiony pomysł w sytuacji, kiedy większość osób w podeszłym wieku nie ma dostępu do Internetu lub nie umie z niego korzystać. W czasach pandemii taka inicjatywa może okazać się bezcenna. 19:17, 24.02.2021