We wtorek (19.11) gmina Serock podpisała z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej specjalną umowę na mocy której w ratuszu powstanie punkt konsultacyjny Programu "Czyste Powietrze". Będzie w nim można zasięgnąć informacji o programie oraz złożyć wnioski o przyznanie dofinansowania.
Dzięki zawartemu we wtorek porozumieniu mieszkańcy Serocka i okolic będą mieli łatwiejszy dostęp do składania wniosków o atrakcyjne dofinansowanie na wymianę źródła ciepła i kompleksową termomodernizację domu jednorodzinnego w ramach Programu Priorytetowego Czyste Powietrze.
Współpraca WFOŚiGW z urzędami przy realizacji Programu Czyste Powietrze polega na tym, że Fundusz organizuje dla pracowników urzędów szkolenia dotyczące prawidłowego wypełniania wniosków i ich weryfikacji. Natomiast w urzędzie będzie działał punkt konsultacyjny, gdzie mieszkańcy będą mogli m.in. złożyć wniosek o dotacje.
Dzięki porozumieniu mieszkańcy Serocka i okolic nie będą musieli już jeździć do siedziby WFOŚiGW w Warszawie, czy wydziałów zamiejscowych, ale mogą wszelkie formalności związane z Programem Czyste Powietrze załatwić na miejscu w urzędzie gminy.
/red./
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz