Zamknij

Specjalista do spraw kadr

Nr oferty: StPr/24/0174Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Broniewskiego 7, 05-120 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków: Szczegóły oferty pracy znajdują się na stronie internetowej www.bip.zs3.legionowo.pl. 1. Prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem, zwalnianiem pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych zgodnie z projektem organizacyjnym m.in.: - Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników, - Kompletowanie wymaganych dokumentów kandydatów do pracy, - Sporządzanie umowy o pracę oraz rozwiązywanie umów o pracę, - Wystawianie świadectw pracy oraz zaświadczeń o zatrudnieniu, - Archiwizowanie teczek akt osobowych. 2. Obsługa aplikacji iPPK w tym min.: przygotowanie umów o prowadzenie PPK na rzecz Pracowników szkoły, zarządzanie kartotekami uczestników, obsługa dyspozycji związanych z PPK, przetwarzanie informacji na temat wpłat oraz korekt do PPK ze strony Pracodawcy i Pracownika, generowanie raportów związanych z PPK, pobieranie oraz aktualizacja szablonów dokumentów związanych z obsługą PPK; 3. Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych, wprowadzanie ich do systemu komputerowego oraz przekazywanie tych zwolnień do działu płac. 4. Sporządzanie listy obecności pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych zaznaczając w nich wszystkie nieobecności tj. zwolnienia lekarskie, urlopy wypoczynkowe i okolicznościowe.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 26.03.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 697,86 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
    Wymagania pożądane
    Wykształcenie:
    • wyższe (w tym licencjat)
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: Preferowane wykształcenie wyższe i co najmniej 2-letni staż pracy lub wykształcenie średnie i co najmniej 5-letni staż pracy. Mile widziana osoba z doświadczeniem w jednostce budżetowej
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KUSOCIŃSKIEGO W LEGIONOWIE
      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
      Adres: Broniewskiego 7, 05-120 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
      Osoba do kontaktu: Katarzyna Szymanek-Wróbel
      Numer telefonu: 22 774 55 29 w. 218
      E-mail: [email protected]
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny opatrzony własnoręcznym, odręcznym podpisem. 2. Życiorys CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej. 3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ze wskazaniem numeru telefonu kandydata. 4. Kserokopie do
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: poniedziałek - piątek, Godziny : 10-15
      pomoc szefowi kuchni i pozostałym kucharzom wietnamskim; mycie, krojenie, obieranie, szatkowanie i dzielenie na części artykułów spożywczych, mięs i ryb; pomoc w przygotowywaniu składników do zup i sajgonek; samodzielne przyrządzanie prostych potraw wietnamskich.
      StPr/24/0231
      data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 PLN

      SZYCIE WEDŁUG ZLECEŃ
      StPr/24/0232
      data rozpoczęcia pracy od 01.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 432 PLN

      Cel stanowiska: zapewnienie wyżywienia słuchaczom oraz uczestnikom przedsięwzięć organizowanych w obiektach zlokalizowanych w Legionowie oraz policjantom pełniącym służbę i pracownikom zatrudnionym w jednostce. ZADANIA PODSTAWOWE 1) przygotowywanie produktów żywnościowych do obróbki wstępnej i obróbki termicznej; 2) wydawanie posiłków; 3) utrzymanie systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności i żywienia HACCP oraz prowadzenie stosownej dokumentacji. ZADANIA DODATKOWE 1) utrzymywanie pomieszczeń bloku żywienia i magazynów w należytym stanie sanitarno-higienicznym. Okres próbny: 3 miesiące. Praca w godzinach: 6.00-14.00/12.00-20.00.
      StPr/24/0229
      data rozpoczęcia pracy od 29.04.2024
      wynagrodzenie od od 4 320,16 PLN

      Obsługa wózka widłowego wysokiego składowania, Odpowiedzialność za załadunek i rozładunek towaru, Kompletacja zamówień, Prawidłowe przygotowanie i obieg dokumentów związanych z pracą w magazynie, Bieżące informowanie przełożonego o występujących zmiennych, Dbałość oraz utrzymanie dobrego stanu technicznego powierzonego mienia, Odpowiedzialność za zachowanie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w obrębie stanowiska.
      StPr/24/04956
      data rozpoczęcia pracy od 25.04.2024
      wynagrodzenie od od 6 300 PLN

      - przyjmowanie i wysyłka korespondencji, - prowadzenie ewidencji pracowników (listy obecności), - kontakt z klientami pracodawcy, - wystawianie faktur ssprzedaży, - wprowadzanie dokumentów do programu księgowego pod nadzorem księgowej, - skanowanie dokumentów. *Praca od poniedziałku do piątku *PO OKRESIE PRÓBNYM UMOWA O PRACĘ.
      StPr/24/0222
      data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 do 5 000 PLN

      Praca z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie, pomoc przy posiłkach oraz czynnościach pielęgnacyjnych - współpraca z pielęgniarką szkolną. Opieka nad dziećmi podczas spacerów i wycieczek szkolnych. Pomoc nauczycielowi w czynnościach edukacyjnych. Dbanie o czystość pomocy szkolnych.
      StPr/24/0218
      data rozpoczęcia pracy od 01.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 PLN

      - porządkowanie i archiwizowanie dokumentów, - bezpośrednia obsługa klienta, - obsługa urządzeń biurowych.
      StPr/24/0215
      data rozpoczęcia pracy od 17.04.2024
      wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

      Cel stanowiska: zapewnienie obsługi transportowej; Zadania podstawowe: realizowanie potrzeb transportowych poprzez obsługę i kierowanie sprzętem transportowym; Zadania dodatkowe: 1) współpraca z podmiotami policyjnymi i pozapolicyjnymi w zakresie niezbędnym do realizacji zadań; 2) udział w pracach komisji i zespołów zadaniowych o charakterze stałym lub doraźnym. Godziny pracy: I zm. 6.00-18.00/10.00-22.00, II zm. 12.00-24.00/14.00-2.00, III zm. 18.00-6.00
      StPr/24/0213
      data rozpoczęcia pracy od 22.04.2024
      wynagrodzenie od od 4 724 PLN

      - pisanie pism w edytorze tekstów, - zakładanie i prowadzenie dokumentacji i ewidencji, - prowadzenie rejestrów, - prowadzenie listy adresowej, pocztowej, telefonicznej, - prowadzenie i przyjmowanie korespondencji, zapisywanie jej, rozdzielanie, - kompletowanie, kontrolowanie, porządkowanie dokumentów, - obsługiwanie urzadzeń techniki biurowej - kserokopiarka, fax, telefon, komputer, - archiwizacja dokumentów.
      StPr/24/0208
      data rozpoczęcia pracy od 15.04.2024
      wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

      Cel stanowiska: realizacja spraw związanych z gospodarką remontowo-inwestycyjną Centrum Szkolenia Policji Zadania podstawowe: 1) przeprowadzanie przeglądów obiektów budowlanych; 2) koordynowanie i inicjowanie przeprowadzonych przez podmioty zewnętrzne przeglądów oraz konserwacji urządzeń i instalacji; 3) inicjowanie opracowywania planu inwestycji i planu remontowego stosowanie do przyznanego limitu; 4) inicjowanie prowadzenia gospodarki finansowej w zakresie inwestycji i remontów; 5) koordynowanie, inicjowanie, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowalne; 6) koordynowanie, inicjowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych; 7) koordynowanie robót budowalnych realizowanych na terenie jednostki; 8) koordynowanie, inicjowanie i dokonywanie odbiorów częściowych oraz końcowych robót budowalnych; 9) inicjowanie opracowywania planu remontowego zgłoszonych potrzeb realizowanych przez warsztaty jednostki; 10) koordynowanie i inicjowanie przeprowadzania konserwacji budynków, budowli i wyposażenie; 11) koordynowanie i inicjowanie usuwania awarii i usterek budynków, budowli i wyposażenia; 12) koordynowanie i inicjowanie prowadzenia przeglądów, konserwacji instalacji i urządzeń zainstalowanych w budynkach i budowlach oraz sieci; 13) inicjowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do realizacji zadań związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników warsztatów; 14) sprawowanie nadzoru nad realizacją usług związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników warsztatów.
      StPr/24/0207
      data rozpoczęcia pracy od 15.04.2024
      wynagrodzenie od od 5 075 PLN