Zamknij

Samodzielny referent

Nr oferty: StPr/24/0155Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków: Cel stanowiska: zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu Komendanta Centrum Szkolenia Policji w Legionowie. Zadania podstawowe: 1) zapewnienie obsługi kancelaryjno-korespondencyjnej sekretariatu Komendanta; 2) przygotowania korespondencji o charakterze okolicznościowym; 3) realizowanie zadań recepcyjnych oraz prowadzenie terminarza spraw i spotkań Komendanta; 4) protokołowanie odpraw kadry kierowniczej. Zadania dodatkowe: 1) współpraca z podmiotami policyjnymi i pozapolicyjnymi w zakresie niezbędnym do realizacji zadań; 2) udział w przeprowadzaniu etapów doboru do służby w Policji; 3) udział w organizowaniu przedsięwzięć odbywających się na terenie jednostki lub z jej udziałem; 4) udział w pracach komisji i zespołów zadaniowych o charakterze stałym lub doraźnym; 5) archiwizowanie dokumentacji. Trzymiesięczny okres próbny. Praca w godzinach: 7.45-15.45.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 11.03.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 581 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
    Uprawnienia:
    • Poświadczenie bezpieczeństwa – dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "poufne"
      Wymagania pożądane
      Wykształcenie:
      • wyższe (w tym licencjat)
        Uprawnienia:
        • obsługa komputera w tym pakietu MS Office
          Pozostałe wymagania
          Inne wymagania: organizacja pracy własnej, umiejętność komunikowania się i współpracy; oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "POUFNE"; minimum 2 lata stażu pracy.
          Dane pracodawcy:
          Pracodawca: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE
          Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
          Adres: Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
          Osoba do kontaktu: Iwona Czyż
          Numer telefonu: 477255804
          E-mail: [email protected]
          Język aplikacji: polski
          Wymagane dokumenty: kwestionariusz osobowy do pobrania ze strony internetowej Centrum Szkolenia Policji w zakładce Oferty służby i pracy/Oferta pracy w CSP, dokumenty potwierdzające informacje zawarte w kwestionariuszu osobowym kandydata.
          Sposób kontaktu
          przekazania dokumentów:
          Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7.45-15.45
          pomoc szefowi kuchni i pozostałym kucharzom wietnamskim; mycie, krojenie, obieranie, szatkowanie i dzielenie na części artykułów spożywczych, mięs i ryb; pomoc w przygotowywaniu składników do zup i sajgonek; samodzielne przyrządzanie prostych potraw wietnamskich.
          StPr/24/0231
          data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
          wynagrodzenie od od 4 242 PLN

          SZYCIE WEDŁUG ZLECEŃ
          StPr/24/0232
          data rozpoczęcia pracy od 01.05.2024
          wynagrodzenie od od 4 432 PLN

          Cel stanowiska: zapewnienie wyżywienia słuchaczom oraz uczestnikom przedsięwzięć organizowanych w obiektach zlokalizowanych w Legionowie oraz policjantom pełniącym służbę i pracownikom zatrudnionym w jednostce. ZADANIA PODSTAWOWE 1) przygotowywanie produktów żywnościowych do obróbki wstępnej i obróbki termicznej; 2) wydawanie posiłków; 3) utrzymanie systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności i żywienia HACCP oraz prowadzenie stosownej dokumentacji. ZADANIA DODATKOWE 1) utrzymywanie pomieszczeń bloku żywienia i magazynów w należytym stanie sanitarno-higienicznym. Okres próbny: 3 miesiące. Praca w godzinach: 6.00-14.00/12.00-20.00.
          StPr/24/0229
          data rozpoczęcia pracy od 29.04.2024
          wynagrodzenie od od 4 320,16 PLN

          Obsługa wózka widłowego wysokiego składowania, Odpowiedzialność za załadunek i rozładunek towaru, Kompletacja zamówień, Prawidłowe przygotowanie i obieg dokumentów związanych z pracą w magazynie, Bieżące informowanie przełożonego o występujących zmiennych, Dbałość oraz utrzymanie dobrego stanu technicznego powierzonego mienia, Odpowiedzialność za zachowanie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w obrębie stanowiska.
          StPr/24/04956
          data rozpoczęcia pracy od 25.04.2024
          wynagrodzenie od od 6 300 PLN

          - przyjmowanie i wysyłka korespondencji, - prowadzenie ewidencji pracowników (listy obecności), - kontakt z klientami pracodawcy, - wystawianie faktur ssprzedaży, - wprowadzanie dokumentów do programu księgowego pod nadzorem księgowej, - skanowanie dokumentów. *Praca od poniedziałku do piątku *PO OKRESIE PRÓBNYM UMOWA O PRACĘ.
          StPr/24/0222
          data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
          wynagrodzenie od od 4 300 do 5 000 PLN

          Praca z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie, pomoc przy posiłkach oraz czynnościach pielęgnacyjnych - współpraca z pielęgniarką szkolną. Opieka nad dziećmi podczas spacerów i wycieczek szkolnych. Pomoc nauczycielowi w czynnościach edukacyjnych. Dbanie o czystość pomocy szkolnych.
          StPr/24/0218
          data rozpoczęcia pracy od 01.05.2024
          wynagrodzenie od od 4 242 PLN

          - porządkowanie i archiwizowanie dokumentów, - bezpośrednia obsługa klienta, - obsługa urządzeń biurowych.
          StPr/24/0215
          data rozpoczęcia pracy od 17.04.2024
          wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

          Cel stanowiska: zapewnienie obsługi transportowej; Zadania podstawowe: realizowanie potrzeb transportowych poprzez obsługę i kierowanie sprzętem transportowym; Zadania dodatkowe: 1) współpraca z podmiotami policyjnymi i pozapolicyjnymi w zakresie niezbędnym do realizacji zadań; 2) udział w pracach komisji i zespołów zadaniowych o charakterze stałym lub doraźnym. Godziny pracy: I zm. 6.00-18.00/10.00-22.00, II zm. 12.00-24.00/14.00-2.00, III zm. 18.00-6.00
          StPr/24/0213
          data rozpoczęcia pracy od 22.04.2024
          wynagrodzenie od od 4 724 PLN

          - pisanie pism w edytorze tekstów, - zakładanie i prowadzenie dokumentacji i ewidencji, - prowadzenie rejestrów, - prowadzenie listy adresowej, pocztowej, telefonicznej, - prowadzenie i przyjmowanie korespondencji, zapisywanie jej, rozdzielanie, - kompletowanie, kontrolowanie, porządkowanie dokumentów, - obsługiwanie urzadzeń techniki biurowej - kserokopiarka, fax, telefon, komputer, - archiwizacja dokumentów.
          StPr/24/0208
          data rozpoczęcia pracy od 15.04.2024
          wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

          Cel stanowiska: realizacja spraw związanych z gospodarką remontowo-inwestycyjną Centrum Szkolenia Policji Zadania podstawowe: 1) przeprowadzanie przeglądów obiektów budowlanych; 2) koordynowanie i inicjowanie przeprowadzonych przez podmioty zewnętrzne przeglądów oraz konserwacji urządzeń i instalacji; 3) inicjowanie opracowywania planu inwestycji i planu remontowego stosowanie do przyznanego limitu; 4) inicjowanie prowadzenia gospodarki finansowej w zakresie inwestycji i remontów; 5) koordynowanie, inicjowanie, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowalne; 6) koordynowanie, inicjowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych; 7) koordynowanie robót budowalnych realizowanych na terenie jednostki; 8) koordynowanie, inicjowanie i dokonywanie odbiorów częściowych oraz końcowych robót budowalnych; 9) inicjowanie opracowywania planu remontowego zgłoszonych potrzeb realizowanych przez warsztaty jednostki; 10) koordynowanie i inicjowanie przeprowadzania konserwacji budynków, budowli i wyposażenie; 11) koordynowanie i inicjowanie usuwania awarii i usterek budynków, budowli i wyposażenia; 12) koordynowanie i inicjowanie prowadzenia przeglądów, konserwacji instalacji i urządzeń zainstalowanych w budynkach i budowlach oraz sieci; 13) inicjowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do realizacji zadań związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników warsztatów; 14) sprawowanie nadzoru nad realizacją usług związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników warsztatów.
          StPr/24/0207
          data rozpoczęcia pracy od 15.04.2024
          wynagrodzenie od od 5 075 PLN