Nowodworski urząd miejski rozstrzygnął przetarg na wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych, które będą reklamować Twierdzę Modlin. To kolejne działanie mające na celu promocję i rozwój tego miejsca w ostatnim czasie.
W czwartek (6.11) została podpisana umowa na wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych. Działanie to jest częścią projektu "Twierdza Modlin - ponadregionalny produkt turystyki weekendowej". Firmą, która wykona materiały promocyjne jest Adah Advertising Sp. z o.o. z Warszawy. Koszty z tym związane wyniosą blisko 93 tysiące złotych. Gotowe publikacje trafią do nowodworskiego magistratu z dniem 15 grudnia br.
9 publikacji
Projekt zakłada realizację dziewięciu różnych publikacji w języku polskim i angielskim. Będzie to m.in. ogólny informator o Twierdzy Modlin, folder skierowany bezpośrednio do dzieci, przewodnik po obiekcie dla niepełnosprawnych, w tym oddzielny informator dla osób niedowidzących, a także dzieje Baśki Murmańskiej, historia białej niedźwiedzicy, komiks do kolorowania i karty dla dzieci.
/nk/
Zobacz też:
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz