Zamknij

Nieporęt: Ustawili biletomat

10:48, 07.11.2014 Aktualizacja: 15:23, 13.11.2014
Skomentuj
reo

W Nieporęcie na Placu Wolności (przy Urzędzie Gminy) zainstalowano biletomat. Urządzenie umożliwia zakup biletów ZTM.

Jak informuje Urząd Gminy Nieporęt, biletomat został podłączony do systemu i uruchomiony w środę (5.11). Urządzenie jest wyposażone w ekran dotykowy, który umożliwia zakup "papierowych" biletów ZTM oraz doładowanie karty miejskiej. Płatności można dokonać zarówno gotówką, jak i kartą (także zbliżeniowo).

Warto pamiętać, że biletomat jest czynny "non stop", czyli 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

- Po zamknięciu punktu sieci "RUCH" na Placu Wolności, zniknęła też możliwość zakupu biletów ZTM, czy doładowania karty miejskiej. Odpowiadając na liczne zgłoszenia mieszkańców (...) wójt Maciej Mazur wystąpił do Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie z wnioskiem o postawienie biletomatu (...) - czytamy na stronie internetowej nieporęckiego ratusza.

Co robić w razie problemów?


Przypomnijmy, że w przypadku trudności związanych z wydaniem biletu lub brakiem możliwości otrzymania reszty należy złożyć reklamację u operatora biletomatu. Informacje o operatorze urządzenia można znaleźć na samym automacie oraz na paragonie potwierdzającym zakup.

W zgłoszeniu reklamacyjnym powinny znaleźć się szczegółowe dane umożliwiające zidentyfikowanie urządzenia: numer biletomatu, lokalizacja oraz godzina zakupu biletu. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości biletów (słabo widoczny nadruk, niewłaściwie przycięty bilet), reklamacje należy składać w Punktach Obsługi Pasażerów ZTM lub zgłaszać na całodobową infolinię, pod numerem telefonu 801 044 484.

/kh/

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%