Zamknij

Legionowski: Bibliotekarze przeszkoleni

10:13, 02.01.2014
Skomentuj

"Profesjonalna obsługa użytkownika biblioteki - budowanie relacji z klientem" to temat szkolenia, które Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna w Legionowie zorganizowała w grudniu 2013 r dla pracowników bibliotek publicznych z powiatu legionowskiego.



Odbyło się ono w sali konferencyjnej legionowskiego ratusza. Celem szkolenia, które łączyło elementy wykładu i warsztatu z wieloma ćwiczeniami było zwiększenie poziomu wiedzy i kompetencji związanych z profesjonalną obsługą klienta w bibliotece, zwiększenie świadomości bibliotekarza związanej z obsługą klienta i jej wpływem na wizerunek placówki oraz kształtowanie postawy skierowanej na potrzeby klienta.

W programie znalazły się m.in. takie tematy jak: standardy efektywnej komunikacji interpersonalnej w bibliotece, komunikacja niewerbalna i jej znaczenie w budowaniu relacji z użytkownikiem, podstawowe techniki komunikacji werbalnej, przydatne w pracy z klientem, sztuka nawiązywania i podtrzymywania kontaktu z użytkownikami z różnych grup (dzieci, młodzież, dorośli, seniorzy), podstawowe elementy komunikacji marketingowej, jako czynnika niezbędnego w budowaniu relacji z klientem i kreowaniu pozytywnego wizerunku biblioteki.

/UM Legionowo/

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%