Od poniedziałku (11.01) w Wydziale Komunikacji legionowskiego Starostwa Powiatowego wprowadzono zmiany w obsłudze klientów. Ma to związek z remontem, który rozpocznie się tu 18 stycznia br.
- Remont spowoduje pewne niedogodności dla osób załatwiających sprawy w tym wydziale - nie będzie można umówić się na rejestrację pojazdu przez internet ani telefon, nie będzie też działał system zarządzania kolejką. W związku z remontem obsługa klientów z pomieszczeń wydziału na parterze została od poniedziałku (11.01) przeniesiona do auli starostwa, również zlokalizowanej na parterze budynku - informuje Joanna Kajdanowicz, rzecznik prasowa Starostwa Powiatowego w Legionowie.
Głównym założeniem prac modernizacyjnych jest powiększenie i remont poczekalni dla klientów wydziału komunikacji oraz przeniesienie obsługi z zakresu praw jazdy, odbywającej się obecnie na I piętrze obiektu, na parter do jednej sali obsługi. Dodatkowo zlikwidowane zostaną szyby oddzielające klientów od pracowników urzędu oraz wejście do budynku przebiegające przez salę obsługi wydziału. Remont ma potrwać do 3 miesięcy i kosztować około pół miliona złotych.
/red/
Przeczytaj także:
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz