Z końcem marca br. Koleje Mazowieckie wprowadziły możliwość zakupu biletu przez internet oraz płatności za bilety za pośrednictwem karty płatniczej w pociągu. Pasażerowie coraz chętniej korzystają z nowych udogodnień.
Od chwili wprowadzenia opcji zakupu biletu przez internet, tj. od 30 marca 2017 r., sprzedano już ponad 15 tysięcy biletów - informują przedstawiciele przewoźnika. Nie mniejszą popularnością cieszy się sprzedaż bezgotówkowa - od 30 marca podróżni Kolei Mazowieckich mogą zapłacić za bilet w pociągu kartą płatniczą. To duża wygoda zarówno dla nich, jak i dla obsługi pociągu. W sumie, od chwili wprowadzenia tej formy płatności, dokonano ponad 12,4 tys. tego rodzaju transakcji.
- Cieszymy się, że oba udogodnienia spotkały się z popularnością wśród naszych klientów. Chciałbym podkreślić, że wychodzą one nie tylko naprzeciw ich oczekiwaniom, ale są także wygodnym rozwiązaniem dla naszych pracowników. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych statystyk dotyczących sprzedaży, a jest to przecież dopiero początek funkcjonowania nowego kanału sprzedaży oraz nowej opcji płatności za bilet - powiedział Dariusz Grajda, członek zarządu, dyrektor handlowy Kolei Mazowieckich.
/red, KM/
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz