W poniedziałek (7.09) rusza kolejna, druga już edycja specjalnej edukacyjnej kampanii Kolei Mazowieckich "Koleją podróżujemy wspólnie". Podobnie jak rok temu przewoźnik za pomocą filmów wideo będzie zwracał uwagę na odpowiednie zachowanie w pociągu. Głównym tematem spotów będą najbardziej irytujące zachowania, na które zwrócili uwagę pasażerowie.
Wśród zachowań, które pasażerowie pociągów Kolei Mazowieckich uznali za najbardziej irytujące, i wokół których skupią się spoty, znalazły się m.in. głośne rozmowy przez telefon, spożywanie napojów alkoholowych, czy palenie wyrobów nikotynowych. Podpowiedzą także m.in. jak kupić bilet w pociągu, a także zwrócą uwagę na to, jak nasze wzajemne zachowania wpływają na jakość podróżowania. W kontekście pandemii COVID-19 skupią się również na obowiązku zachowania przepisów dotyczących bezpieczeństwa, takich jak np. zasłanianie ust i nosa.
Celem kampanii jest przede wszystkim uświadomienie podróżnym, że komfort i bezpieczeństwo podróży zależą od wszystkich użytkowników transportu publicznego. Spoty będą emitowane w pociągach, a także na profilach KM na YouTube oraz Facebook.
/red./
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz