Z początkiem kwietnia Urząd Miasta i Gminy w Serocku wprowadził nową usługę dla osób wymieniających dowody osobiste. Teraz o terminie odbioru nowego dokumentu zostaniemy poinformowani SMS-em. Wystarczy tylko, podczas składania wniosku podać swój numer telefonu komórkowego.
fot. sxc.hu
- Nowa usługa, świadczona za pośrednictwem specjalnej bramki internetowej jest znacznym ułatwieniem dla naszych mieszkańców - mówi Portalowi Legio24.pl Magdalena Łoniewska, kierownik Referatu Spraw Obywatelskich serockiego ratusza. - Wiele osób o taki system powiadamiania się upominało, więc postanowiliśmy wyjść im naprzeciw - dodaje Łoniewska. Usługa powiadamiania SMS-owego jest całkowicie darmowa dla mieszkańców, a ratusz wydaje na nią miesięcznie zaledwie 38 złotych. Taki jest koszt wysłania 200 SMS-ów z bramki. Według danych Urzędu Miasta i Gminy w Serocku miesięcznie wydawanych jest około 190-200 nowych dowodów osobistych, więc pula 200 wiadomości tekstowych zupełnie wystarcza. /wł/
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz