Region: Już 4 tys. osób skorzystało z Punktu Obsługi Klienta Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego

Punkt Obsługi Klienta w Urzędzie Wojewódzkim, Fot. Urząd Wojewódzki w Warszawie

Z usług Punktu Obsługi Klienta Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego skorzystało już ponad 4 tys. osób – chwalą się mazowieccy urzędnicy. W Punkcie Obsługi Klienta zlokalizowanym od strony alei Solidarności klienci urzędu mogą załatwić sprawy w jednym miejscu. Mieszkańcy mają do dyspozycji punkt informacyjny i kancelarię. W POK-u można również potwierdzić Profil Zaufany.

Punkt Obsługi Klienta jest zlokalizowany na parterze budynku Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie (przy wejściu F, od al. Solidarności). Obsługa interesantów odbywa się za pomocą systemu kolejkowego. Duże wyświetlacze ułatwiają identyfikację właściwego pomieszczenia, w celu załatwienia wybranej sprawy. W POK-u znajduje się kancelaria urzędu – do składania dokumentów (biuro podawcze, rejestracja korespondencji). Dodatkowy punkt informacyjny jest miejscem, gdzie pracownik urzędu odpowiada za telefoniczny kontakt z dzwoniącymi interesantami, a także umożliwia umówienie spotkania z pracownikiem merytorycznym MUW.

Duży nacisk położono na sprawne udzielanie informacji – poprzez punkt informacyjny i obsługiwane infolinie. W biurze podawczym można potwierdzić Profil Zaufany (służy on m.in. do podpisywania Jednolitego Pliku Kontrolnego i samodzielnego korzystania z wielu usług e-administracji). Interesanci chcący uiścić opłaty administracyjne mogą to zrobić zarówno w formie gotówkowej jak i kartą płatniczą (przy użyciu terminala do płacenia) lub telefonem komórkowym.

Mazowiecki Urząd Wojewódzki udostępnia także miejsca z przeznaczeniem dla małych dzieci i ich opiekunów, gdzie możliwe jest swobodne przewijanie, czy karmienie oraz salę zabaw, w której dostępne są m.in. zabawki. Stałym priorytetem urzędu jest jego pełna dostępność dla osób z ograniczeniami ruchowymi. Cała przestrzeń w POK-u jest zorganizowana tak, aby każde pomieszczenie obsługowe było w pełni dostępne dla osób z niepełnosprawnością.

Inwestycja w POK była realizowana w drugiej połowie 2017 r., a jej koszt wyniósł prawie 2 mln zł.

/red., MUW/

Bądź pierwszą osobą, która skomentuje artykuł "Region: Już 4 tys. osób skorzystało z Punktu Obsługi Klienta Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego"

Zostaw swój komentarz

E-mail nie będzie publikowany.


*

AntySPAM *