Zamknij

Główny księgowy

Nr oferty: StPr/24/0202Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Królowej Jadwigi 11, 05-120 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków: 1) we współpracy z Dyrektorem szkoły opracowywanie planów i środków specjalnych jednostki, 2) opracowywanie i sporządzanie sprawozdań finansowych, bilansu i analiz ekonomicznych, 3) współpraca ze Skarbnikiem Miasta, Wydziałem Finansowo Księgowym Urzędu Miejskiego oraz Wydziałem Edukacji w zakresie wykorzystania środków finansowych i realizacja budżetu jednostki, 4) wykonywanie postanowień Zarządu Miasta oraz Uchwał Rady Miejskiej dotyczących spraw finansowych szkoły i nanoszenie zmian w planach budżetowych, 5) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, 6) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, 7) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, 8) dokonywanie kontroli wewnętrznej bieżącej wynikającej z planu kontroli wewnętrznej w jednostce, 9) prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 29.07.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 612 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
    Pozostałe wymagania
    Inne wymagania: 1. umiejętności: 1) doskonała znajomość zasad rachunkowości i księgowości stosowanych w jednostkach sektora finansów publicznych, 2) doskonała znajomość ustawy o finansach publicznych oraz innych aktów prawnych regulujących finansowe funkcjonowanie jednostek samorządu terytorialnego, 3) znajomość przepisów prawa oświatowego, kodeksu postępowania administracyjnego i innych przepisów obowiązujących na stanowisku pracy, 4) umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office (Word, Excel), w tym znajomość obsługi programów księgowo płacowych INFO SYSTEM, Płatnik, program do sprawozdawczości budżetowej BESTIA, znajomość elektronicznego systemu baz danych SIO, 5) znajomość przepisów ZUS i PFRON, 6) znajomość przepisów wynikających z Karty Nauczyciela, 7) wysokie poczucie odpowiedzialności, systematyczność i dokładność, sumienność, uczciwość, wysoka kultura osobista, umiejętność efektywnego komunikowania się w mowie i piśmie, 8) umiejętność pracy w zespole, 2. wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, 2) brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, 3. spełnienie jednego z poniższych warunków: a) ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości, b) ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości, c) posiadanie wpisu do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, d) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów, 5) Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku głównego księgowego,
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 2 im. Króla Jana III Sobieskiego w Legionowie
    Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
    Adres: Królowej Jadwigi 11, 05-120 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
    Osoba do kontaktu: Joanna Łukasik
    Numer telefonu: 22 766 37 34
    E-mail: [email protected]
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej, 2) list motywacyjny, 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i zdobyte kwalifikacje, 5) dokumenty potwierdzając
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: poniedziałek - piątek, Godziny : 9.00-15.00
    Wykonywanie czynności związanych z wytwarzaniem różnych rodzajów pieczywa przy użyciu odpowiednich sprzętów, schładzanie, krojenie, pakowanie pieczywa i galanterii cukierniczej, ocena stopnia przydatności, dojrzałości półproduktów piekarskich do dalszego przerobu, zapobieganie powstawaniu wad pieczywa, ocena jakości półproduktów, zgodności z wymaganiami panującymi w zakładzie.
    StPr/24/0234
    data rozpoczęcia pracy od 17.05.2024
    wynagrodzenie od od 29,58 PLN

    pomoc szefowi kuchni i pozostałym kucharzom wietnamskim; mycie, krojenie, obieranie, szatkowanie i dzielenie na części artykułów spożywczych, mięs i ryb; pomoc w przygotowywaniu składników do zup i sajgonek; samodzielne przyrządzanie prostych potraw wietnamskich.
    StPr/24/0231
    data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 PLN

    SZYCIE WEDŁUG ZLECEŃ
    StPr/24/0232
    data rozpoczęcia pracy od 01.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 432 PLN

    Cel stanowiska: zapewnienie wyżywienia słuchaczom oraz uczestnikom przedsięwzięć organizowanych w obiektach zlokalizowanych w Legionowie oraz policjantom pełniącym służbę i pracownikom zatrudnionym w jednostce. ZADANIA PODSTAWOWE 1) przygotowywanie produktów żywnościowych do obróbki wstępnej i obróbki termicznej; 2) wydawanie posiłków; 3) utrzymanie systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności i żywienia HACCP oraz prowadzenie stosownej dokumentacji. ZADANIA DODATKOWE 1) utrzymywanie pomieszczeń bloku żywienia i magazynów w należytym stanie sanitarno-higienicznym. Okres próbny: 3 miesiące. Praca w godzinach: 6.00-14.00/12.00-20.00.
    StPr/24/0229
    data rozpoczęcia pracy od 29.04.2024
    wynagrodzenie od od 4 320,16 PLN

    Obsługa wózka widłowego wysokiego składowania, Odpowiedzialność za załadunek i rozładunek towaru, Kompletacja zamówień, Prawidłowe przygotowanie i obieg dokumentów związanych z pracą w magazynie, Bieżące informowanie przełożonego o występujących zmiennych, Dbałość oraz utrzymanie dobrego stanu technicznego powierzonego mienia, Odpowiedzialność za zachowanie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w obrębie stanowiska.
    StPr/24/04956
    data rozpoczęcia pracy od 25.04.2024
    wynagrodzenie od od 6 300 PLN

    - przyjmowanie i wysyłka korespondencji, - prowadzenie ewidencji pracowników (listy obecności), - kontakt z klientami pracodawcy, - wystawianie faktur ssprzedaży, - wprowadzanie dokumentów do programu księgowego pod nadzorem księgowej, - skanowanie dokumentów. *Praca od poniedziałku do piątku *PO OKRESIE PRÓBNYM UMOWA O PRACĘ.
    StPr/24/0222
    data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 do 5 000 PLN

    Praca z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie, pomoc przy posiłkach oraz czynnościach pielęgnacyjnych - współpraca z pielęgniarką szkolną. Opieka nad dziećmi podczas spacerów i wycieczek szkolnych. Pomoc nauczycielowi w czynnościach edukacyjnych. Dbanie o czystość pomocy szkolnych.
    StPr/24/0218
    data rozpoczęcia pracy od 01.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 PLN

    - porządkowanie i archiwizowanie dokumentów, - bezpośrednia obsługa klienta, - obsługa urządzeń biurowych.
    StPr/24/0215
    data rozpoczęcia pracy od 17.04.2024
    wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

    Cel stanowiska: zapewnienie obsługi transportowej; Zadania podstawowe: realizowanie potrzeb transportowych poprzez obsługę i kierowanie sprzętem transportowym; Zadania dodatkowe: 1) współpraca z podmiotami policyjnymi i pozapolicyjnymi w zakresie niezbędnym do realizacji zadań; 2) udział w pracach komisji i zespołów zadaniowych o charakterze stałym lub doraźnym. Godziny pracy: I zm. 6.00-18.00/10.00-22.00, II zm. 12.00-24.00/14.00-2.00, III zm. 18.00-6.00
    StPr/24/0213
    data rozpoczęcia pracy od 22.04.2024
    wynagrodzenie od od 4 724 PLN

    - pisanie pism w edytorze tekstów, - zakładanie i prowadzenie dokumentacji i ewidencji, - prowadzenie rejestrów, - prowadzenie listy adresowej, pocztowej, telefonicznej, - prowadzenie i przyjmowanie korespondencji, zapisywanie jej, rozdzielanie, - kompletowanie, kontrolowanie, porządkowanie dokumentów, - obsługiwanie urzadzeń techniki biurowej - kserokopiarka, fax, telefon, komputer, - archiwizacja dokumentów.
    StPr/24/0208
    data rozpoczęcia pracy od 15.04.2024
    wynagrodzenie od 1 790,3 PLN