Zamknij

Blacharz - dekarz

Nr oferty: StPr/24/0184Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków: Cel stanowiska: bieżące utrzymanie w stałej sprawności technicznej posiadanych zasobów, z wyłączeniem nieruchomości administrowanych przez Wydział Administracyjno-Gospodarczy Zadania podstawowe: 1) dokonywania odbiorów częściowych oraz końcowych robót budowlanych; 2) inicjowanie opracowywania planu remontowego zgłoszonych potrzeb realizowanych przez warsztaty jednostki; 3) przeprowadzanie konserwacji budynków, budowli i wyposażenia; 4) usuwanie awarii i usterek budynków, budowli i wyposażenia; 5) sprawowanie nadzoru nad realizacją usług związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników. Zadania dodatkowe: 1) inicjowanie przygotowywania infrastruktury technicznej na potrzeby uroczystości i imprez organizowanych na terenie jednostki; 2) udział w pracach komisji i zespołów zadaniowych o charakterze stałym lub doraźnym.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 09.04.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 581 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie zawodowe
    Uprawnienia:
    • współpraca w zespole
    • komunikatywność
      Wymagania pożądane
      Wykształcenie:
      • średnie ogólnokształcące
        Uprawnienia:
        • prawo jazdy B
          Pozostałe wymagania
          Inne wymagania: * Niezbędne: umiejętność organizacji pracy własnej, rozwiązywania problemów * Pożądane: oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE.
          Dane pracodawcy:
          Pracodawca: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE
          Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
          Adres: Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
          Osoba do kontaktu: Katarzyna Chmielewska
          Numer telefonu: 47 725 55 898
          E-mail: [email protected]
          Język aplikacji: polski
          Wymagane dokumenty: - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie do pobrania ze strony internetowej CSP w Legionowie w zakładce Oferty służby i pracy/Oferta pracy w CSP, - dokumenty aplikacyjne potwierdzające informacje zawarte w kwestionariuszu. *C
          Sposób kontaktu
          przekazania dokumentów:
          Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7:45-15:45
          pomoc szefowi kuchni i pozostałym kucharzom wietnamskim; mycie, krojenie, obieranie, szatkowanie i dzielenie na części artykułów spożywczych, mięs i ryb; pomoc w przygotowywaniu składników do zup i sajgonek; samodzielne przyrządzanie prostych potraw wietnamskich.
          StPr/24/0231
          data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
          wynagrodzenie od od 4 242 PLN

          SZYCIE WEDŁUG ZLECEŃ
          StPr/24/0232
          data rozpoczęcia pracy od 01.05.2024
          wynagrodzenie od od 4 432 PLN

          Cel stanowiska: zapewnienie wyżywienia słuchaczom oraz uczestnikom przedsięwzięć organizowanych w obiektach zlokalizowanych w Legionowie oraz policjantom pełniącym służbę i pracownikom zatrudnionym w jednostce. ZADANIA PODSTAWOWE 1) przygotowywanie produktów żywnościowych do obróbki wstępnej i obróbki termicznej; 2) wydawanie posiłków; 3) utrzymanie systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności i żywienia HACCP oraz prowadzenie stosownej dokumentacji. ZADANIA DODATKOWE 1) utrzymywanie pomieszczeń bloku żywienia i magazynów w należytym stanie sanitarno-higienicznym. Okres próbny: 3 miesiące. Praca w godzinach: 6.00-14.00/12.00-20.00.
          StPr/24/0229
          data rozpoczęcia pracy od 29.04.2024
          wynagrodzenie od od 4 320,16 PLN

          Obsługa wózka widłowego wysokiego składowania, Odpowiedzialność za załadunek i rozładunek towaru, Kompletacja zamówień, Prawidłowe przygotowanie i obieg dokumentów związanych z pracą w magazynie, Bieżące informowanie przełożonego o występujących zmiennych, Dbałość oraz utrzymanie dobrego stanu technicznego powierzonego mienia, Odpowiedzialność za zachowanie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w obrębie stanowiska.
          StPr/24/04956
          data rozpoczęcia pracy od 25.04.2024
          wynagrodzenie od od 6 300 PLN

          - przyjmowanie i wysyłka korespondencji, - prowadzenie ewidencji pracowników (listy obecności), - kontakt z klientami pracodawcy, - wystawianie faktur ssprzedaży, - wprowadzanie dokumentów do programu księgowego pod nadzorem księgowej, - skanowanie dokumentów. *Praca od poniedziałku do piątku *PO OKRESIE PRÓBNYM UMOWA O PRACĘ.
          StPr/24/0222
          data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
          wynagrodzenie od od 4 300 do 5 000 PLN

          Praca z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie, pomoc przy posiłkach oraz czynnościach pielęgnacyjnych - współpraca z pielęgniarką szkolną. Opieka nad dziećmi podczas spacerów i wycieczek szkolnych. Pomoc nauczycielowi w czynnościach edukacyjnych. Dbanie o czystość pomocy szkolnych.
          StPr/24/0218
          data rozpoczęcia pracy od 01.05.2024
          wynagrodzenie od od 4 242 PLN

          - porządkowanie i archiwizowanie dokumentów, - bezpośrednia obsługa klienta, - obsługa urządzeń biurowych.
          StPr/24/0215
          data rozpoczęcia pracy od 17.04.2024
          wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

          Cel stanowiska: zapewnienie obsługi transportowej; Zadania podstawowe: realizowanie potrzeb transportowych poprzez obsługę i kierowanie sprzętem transportowym; Zadania dodatkowe: 1) współpraca z podmiotami policyjnymi i pozapolicyjnymi w zakresie niezbędnym do realizacji zadań; 2) udział w pracach komisji i zespołów zadaniowych o charakterze stałym lub doraźnym. Godziny pracy: I zm. 6.00-18.00/10.00-22.00, II zm. 12.00-24.00/14.00-2.00, III zm. 18.00-6.00
          StPr/24/0213
          data rozpoczęcia pracy od 22.04.2024
          wynagrodzenie od od 4 724 PLN

          - pisanie pism w edytorze tekstów, - zakładanie i prowadzenie dokumentacji i ewidencji, - prowadzenie rejestrów, - prowadzenie listy adresowej, pocztowej, telefonicznej, - prowadzenie i przyjmowanie korespondencji, zapisywanie jej, rozdzielanie, - kompletowanie, kontrolowanie, porządkowanie dokumentów, - obsługiwanie urzadzeń techniki biurowej - kserokopiarka, fax, telefon, komputer, - archiwizacja dokumentów.
          StPr/24/0208
          data rozpoczęcia pracy od 15.04.2024
          wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

          Cel stanowiska: realizacja spraw związanych z gospodarką remontowo-inwestycyjną Centrum Szkolenia Policji Zadania podstawowe: 1) przeprowadzanie przeglądów obiektów budowlanych; 2) koordynowanie i inicjowanie przeprowadzonych przez podmioty zewnętrzne przeglądów oraz konserwacji urządzeń i instalacji; 3) inicjowanie opracowywania planu inwestycji i planu remontowego stosowanie do przyznanego limitu; 4) inicjowanie prowadzenia gospodarki finansowej w zakresie inwestycji i remontów; 5) koordynowanie, inicjowanie, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowalne; 6) koordynowanie, inicjowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych; 7) koordynowanie robót budowalnych realizowanych na terenie jednostki; 8) koordynowanie, inicjowanie i dokonywanie odbiorów częściowych oraz końcowych robót budowalnych; 9) inicjowanie opracowywania planu remontowego zgłoszonych potrzeb realizowanych przez warsztaty jednostki; 10) koordynowanie i inicjowanie przeprowadzania konserwacji budynków, budowli i wyposażenie; 11) koordynowanie i inicjowanie usuwania awarii i usterek budynków, budowli i wyposażenia; 12) koordynowanie i inicjowanie prowadzenia przeglądów, konserwacji instalacji i urządzeń zainstalowanych w budynkach i budowlach oraz sieci; 13) inicjowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do realizacji zadań związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników warsztatów; 14) sprawowanie nadzoru nad realizacją usług związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników warsztatów.
          StPr/24/0207
          data rozpoczęcia pracy od 15.04.2024
          wynagrodzenie od od 5 075 PLN