Zamknij

Starszy referent

Nr oferty: StPr/24/0167Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Zakres obowiązków: Cel stanowiska: obsługa kancelaryjno-korespondencyjna oraz zapewnienie funkcjonowania sekretariatu Zakładu Ruchu Drogowego. ZADANIA PODSTAWOWE 1) zapewnienie obsługi kancelaryjno-korespondencyjnej oraz prowadzenie wykazów i ewidencji związanych z obsługą sekretariatu; 2) zapewnienie efektywnego przepływu informacji; 3) realizowanie zadań recepcyjnych oraz prowadzenie terminarza spraw i spotkań kadry kierowniczej zakładu; 4) zaopatrywanie zakładu w materiały niezbędne do realizacji zadań; 5) prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli wykorzystywanych przez policjantów oraz pracowników zakładu; 6) prowadzenie ewidencji czasu służby policjantów i czasu pracy pracowników zakładu; 7) protokołowanie odpraw służbowych; 8) archiwizowanie dokumentacji. ZADANIA DODATKOWE 1) współpraca z podmiotami policyjnymi i pozapolicyjnymi w zakresie niezbędnym do realizacji zadań; 2) udział w przeprowadzaniu etapów doboru do służby w Policji; 3) wydawanie i ewidencjonowanie notatników służbowych; 4) udział w pracach komisji i zespołów zadaniowych o charakterze stałym lub doraźnym.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 18.03.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 437,86 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
    Wymagania pożądane
    Wykształcenie:
    • wyższe (w tym licencjat)
      Uprawnienia:
      • znajomość pakietu MS Office
      • obsługa komputera
        Pozostałe wymagania
        Inne wymagania: Umiejętność komunikowania się, współpracy, organizacji pracy własnej; Doświadczenie zawodowe: niezbędne: 2 lata stażu pracy, pożądane: 3 lata stażu prac; Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "POUFNE".
        Dane pracodawcy:
        Pracodawca: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE
        Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
        Adres: Zegrzyńska 121, 05-119 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
        Osoba do kontaktu: Sławomir Hołoweńko
        Numer telefonu: 477255203
        E-mail: [email protected]
        Język aplikacji: polski
        Wymagane dokumenty: kwestionariusz osobowy do pobrania ze strony internetowej Centrum Szkolenia Policji w Legionowie w zakładce Oferty służby i pracy/Oferta pracy w CSP) należy przesłać na adres e-mail: [email protected], pocztą na adres siedziby pracodawcy z dopiskiem
        Sposób kontaktu
        przekazania dokumentów:
        Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7.45-15.45
        pomoc szefowi kuchni i pozostałym kucharzom wietnamskim; mycie, krojenie, obieranie, szatkowanie i dzielenie na części artykułów spożywczych, mięs i ryb; pomoc w przygotowywaniu składników do zup i sajgonek; samodzielne przyrządzanie prostych potraw wietnamskich.
        StPr/24/0231
        data rozpoczęcia pracy od 20.05.2024
        wynagrodzenie od od 4 242 PLN

        SZYCIE WEDŁUG ZLECEŃ
        StPr/24/0232
        data rozpoczęcia pracy od 01.05.2024
        wynagrodzenie od od 4 432 PLN

        Cel stanowiska: zapewnienie wyżywienia słuchaczom oraz uczestnikom przedsięwzięć organizowanych w obiektach zlokalizowanych w Legionowie oraz policjantom pełniącym służbę i pracownikom zatrudnionym w jednostce. ZADANIA PODSTAWOWE 1) przygotowywanie produktów żywnościowych do obróbki wstępnej i obróbki termicznej; 2) wydawanie posiłków; 3) utrzymanie systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności i żywienia HACCP oraz prowadzenie stosownej dokumentacji. ZADANIA DODATKOWE 1) utrzymywanie pomieszczeń bloku żywienia i magazynów w należytym stanie sanitarno-higienicznym. Okres próbny: 3 miesiące. Praca w godzinach: 6.00-14.00/12.00-20.00.
        StPr/24/0229
        data rozpoczęcia pracy od 29.04.2024
        wynagrodzenie od od 4 320,16 PLN

        Obsługa wózka widłowego wysokiego składowania, Odpowiedzialność za załadunek i rozładunek towaru, Kompletacja zamówień, Prawidłowe przygotowanie i obieg dokumentów związanych z pracą w magazynie, Bieżące informowanie przełożonego o występujących zmiennych, Dbałość oraz utrzymanie dobrego stanu technicznego powierzonego mienia, Odpowiedzialność za zachowanie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w obrębie stanowiska.
        StPr/24/04956
        data rozpoczęcia pracy od 25.04.2024
        wynagrodzenie od od 6 300 PLN

        - przyjmowanie i wysyłka korespondencji, - prowadzenie ewidencji pracowników (listy obecności), - kontakt z klientami pracodawcy, - wystawianie faktur ssprzedaży, - wprowadzanie dokumentów do programu księgowego pod nadzorem księgowej, - skanowanie dokumentów. *Praca od poniedziałku do piątku *PO OKRESIE PRÓBNYM UMOWA O PRACĘ.
        StPr/24/0222
        data rozpoczęcia pracy od 06.05.2024
        wynagrodzenie od od 4 300 do 5 000 PLN

        Praca z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie, pomoc przy posiłkach oraz czynnościach pielęgnacyjnych - współpraca z pielęgniarką szkolną. Opieka nad dziećmi podczas spacerów i wycieczek szkolnych. Pomoc nauczycielowi w czynnościach edukacyjnych. Dbanie o czystość pomocy szkolnych.
        StPr/24/0218
        data rozpoczęcia pracy od 01.05.2024
        wynagrodzenie od od 4 242 PLN

        - porządkowanie i archiwizowanie dokumentów, - bezpośrednia obsługa klienta, - obsługa urządzeń biurowych.
        StPr/24/0215
        data rozpoczęcia pracy od 17.04.2024
        wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

        Cel stanowiska: zapewnienie obsługi transportowej; Zadania podstawowe: realizowanie potrzeb transportowych poprzez obsługę i kierowanie sprzętem transportowym; Zadania dodatkowe: 1) współpraca z podmiotami policyjnymi i pozapolicyjnymi w zakresie niezbędnym do realizacji zadań; 2) udział w pracach komisji i zespołów zadaniowych o charakterze stałym lub doraźnym. Godziny pracy: I zm. 6.00-18.00/10.00-22.00, II zm. 12.00-24.00/14.00-2.00, III zm. 18.00-6.00
        StPr/24/0213
        data rozpoczęcia pracy od 22.04.2024
        wynagrodzenie od od 4 724 PLN

        - pisanie pism w edytorze tekstów, - zakładanie i prowadzenie dokumentacji i ewidencji, - prowadzenie rejestrów, - prowadzenie listy adresowej, pocztowej, telefonicznej, - prowadzenie i przyjmowanie korespondencji, zapisywanie jej, rozdzielanie, - kompletowanie, kontrolowanie, porządkowanie dokumentów, - obsługiwanie urzadzeń techniki biurowej - kserokopiarka, fax, telefon, komputer, - archiwizacja dokumentów.
        StPr/24/0208
        data rozpoczęcia pracy od 15.04.2024
        wynagrodzenie od 1 790,3 PLN

        Cel stanowiska: realizacja spraw związanych z gospodarką remontowo-inwestycyjną Centrum Szkolenia Policji Zadania podstawowe: 1) przeprowadzanie przeglądów obiektów budowlanych; 2) koordynowanie i inicjowanie przeprowadzonych przez podmioty zewnętrzne przeglądów oraz konserwacji urządzeń i instalacji; 3) inicjowanie opracowywania planu inwestycji i planu remontowego stosowanie do przyznanego limitu; 4) inicjowanie prowadzenia gospodarki finansowej w zakresie inwestycji i remontów; 5) koordynowanie, inicjowanie, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowalne; 6) koordynowanie, inicjowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych; 7) koordynowanie robót budowalnych realizowanych na terenie jednostki; 8) koordynowanie, inicjowanie i dokonywanie odbiorów częściowych oraz końcowych robót budowalnych; 9) inicjowanie opracowywania planu remontowego zgłoszonych potrzeb realizowanych przez warsztaty jednostki; 10) koordynowanie i inicjowanie przeprowadzania konserwacji budynków, budowli i wyposażenie; 11) koordynowanie i inicjowanie usuwania awarii i usterek budynków, budowli i wyposażenia; 12) koordynowanie i inicjowanie prowadzenia przeglądów, konserwacji instalacji i urządzeń zainstalowanych w budynkach i budowlach oraz sieci; 13) inicjowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do realizacji zadań związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników warsztatów; 14) sprawowanie nadzoru nad realizacją usług związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników warsztatów.
        StPr/24/0207
        data rozpoczęcia pracy od 15.04.2024
        wynagrodzenie od od 5 075 PLN