O tym jak ważne są materiały biurowe, wie każdy urzędnik. Dlatego też legionowski ratusz rozpoczął już starania, aby w magistracie nie zabrakło między innymi spinaczy i zeszytów.
Urząd Miasta Legionowo szuka firmy, która podejmie się w nadchodzącym roku uzupełniania braków w zasobach urzędowych materiałów biurowych. W ramach swoich obowiązków, wybrane przedsiębiorstwo będzie musiało na bieżąco dostarczać m.in.: taśmę klejącą, skoroszyty, spinacze, teczki na akta, zeszyty, zszywacze wraz ze zszywkami, nożyczki, cienkopisy, dziurkacze, kleje do papieru, szpilki, a także temperówki.
Ponadto firma będzie zaopatrywała urząd w tak zwane materiały eksploatacyjne, czyli m.in. w tusze do drukarek i tonery.
W listopadzie rozstrzygnięcie
Dokładny koszt biurowo-urzędowych dostaw na razie nie jest znany. Wybrane przedsiębiorstwo będzie dostarczało materiały od 2.01 do 31.12 2015 roku.
Przetarg, który wyłoni wykonawcę tego zadania, powinien zostać rozstrzygnięty do końca listopada bieżącego roku.
/kh/
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz