W połowie stycznia 2016 roku ruszy remont Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Legionowie. Klienci zyskają większą poczekalnię oraz bezpośredni kontakt z urzędnikiem - zniknąć mają szyby oddzielające petenta od pracownika. Pomieszczenia mają także zostać dostosowane do obecnie obowiązujących przepisów bezpieczeństwa.
- Głównym założeniem prac modernizacyjnych jest powiększenie i remont poczekalni dla Klientów wydziału komunikacji oraz przeniesienie obsługi z zakresu praw jazdy, odbywającej się obecnie na I piętrze obiektu, na parter do jednej sali obsługi. Dodatkowo zlikwidowane zostaną szyby oddzielające Klientów od pracowników urzędu oraz wejście do budynku przebiegające przez salę obsługi wydziału - informuje Joanna Kajdanowicz, rzecznik prasowa Starostwa.
Przy okazji remontu sala obsługi Wydziału Komunikacji zostanie także dostosowana do wymogów obecnie obowiązujących przepisów przeciwpożarowych. Obecny budynek, wybudowany w latach 70-tych XX wieku ich nie spełnia.
Zmiany na czas remontu
Na czas remontu pomieszczeń wydziału komunikacji obsługa Klientów w zakresie rejestracji pojazdów zostanie przeniesiona do sali konferencyjnej, zlokalizowanej na parterze starostwa. Dostępna liczba stanowisk obsługi pozostanie na obecnym poziomie.
Remont Wydziału Komunikacji rozpocznie się w połowie stycznia i potrwa maksymalnie 3 miesiące. Inwestycja ma kosztować około pół miliona złotych.
/red/
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz