Legionowo poruszyło świat marketingu

Ubiegłoroczne widowisko światła i dźwięku realizowane podczas imprezy inaugurującej markę Legionowo. Porusza! spotkało się z uznaniem branży marketingowej. Legionowski mapping – bo tak fachowo nazywa się ten typ animacji wyświetlanej na budynkach” – został nominowany do nagrody MP Power Projekt w kategorii „Oprawa multimedialna”.

fot. UM Legionowo

Nominowany projekt został zrealizowany na zlecenie Urzędu Miasta Legionowo przez agencję Anix Production House. Mapping scenariuszem nawiązuje do cech legionowskiej marki i został wykonany na szklanej fasadzie budynku Urzędu Miasta Legionowo, co stanowiło dodatkowe utrudnienie dla realizatorów. Zgodnie z hasłem „Legionowo. Porusza!” sygnał do startu projekcji wyszedł od przedstawicieli miasta, powiatu, legionowskich gwiazd sportu i samych mieszkańców „wytwarzających” energię na rowerach.

O wysokiej jakości animacji Anix Production House może świadczyć również fakt, że wśród nominowanych znalazły się projekty wykonane na zlecenie Orange Polska (symboliczne powitanie kibiców Euro2012 przez markę Orange na ścianie hotelu NOVOTEL w Warszawie) i KGHM (Namiot multimedialny KGHM z okazji jubileuszu pięćdziesięciolecia firmy).

/UM Legionowo/

Bądź pierwszą osobą, która skomentuje artykuł "Legionowo poruszyło świat marketingu"

Zostaw swój komentarz

E-mail nie będzie publikowany.


*

AntySPAM *