Zamknij

Kompleksowe wyposażenie biura

10:13, 18.01.2016 Aktualizacja: 10:18, 18.01.2016
Skomentuj

Urządzając biuro trzeba pamiętać nie tylko o ergonomii używanych mebli, ale również o praktycznych przyborach, które sprawdzą się w każdej sytuacji. Artykuły papiernicze, segregatory, koszulki czy spinacze pozwolą nam uporządkować przestrzeń, zadbają o ład i harmonię, czyli zapewnią znakomite warunki do pracy.

Magia kolorów


Monochromatyczny, szary wystrój biura nie sprzyja kreatywnej pracy, może wręcz nużyć i powodować szybkie zmęczenie. Dlatego warto zadbać o kolorowe akcenty, które pobudzą nas do intensywnego wysiłku intelektualnego nawet w pochmurny jesienny dzień. Zadbajmy zatem o to, żeby używane segregatory były różnorodne, ale równocześnie jednolite kolorystycznie - np. faktury umieśćmy w żółtych teczkach, umowy - w zielonych, zamówienia - w czerwonych itd. Nie zapominajmy o wyraźnym opisaniu segregatorów. To ułatwi nam codzienną pracę i przyspieszy wszelkie działania. Zadbajmy także o niezbędne w każdym biurze różnokolorowe karteczki samoprzylepne, na których umieścimy pilne zadania do wykonania; zaopatrzmy się także w spinacze, zszywacze, długopisy i ołówki. Płyty CD uporządkujmy w etui, które pomieści nawet kilkadziesiąt sztuk.

Personalizuj


Warto również zatroszczyć się o personalizację biurowych gadżetów, czyli umieszczenie na nich firmowego logo. Liczne agencje marketingowe zajmują się wytwarzaniem papieru firmowego, na którym możemy drukować umowy, oferty skierowane do klientów czy dokonywać notatek podczas ważnych spotkań. Udając się na spotkanie biznesowe zadbajmy o ważne szczegóły - posiadanie luksusowo prezentującego się długopisu lub pióra opatrzonego znakiem rozpoznawczym firmy, profesjonalnego wizytownika oraz funkcjonalnej teczki na dokumenty. Zakup firmowych gadżetów to naprawdę niewielki koszt - ceny są bardzo atrakcyjne, zwłaszcza jeśli kupujemy hurtowo. Takie elementy służą zresztą nie tylko potrzebom naszej firmy - możemy je również wręczać podczas konferencji i targów, rozdać przedstawicielom handlowym, którzy na co dzień spotykają się z klientami. Warto zadbać o personalizację używanych w biurze i poza nim artykułów, ponieważ stanowi to dodatkowy rodzaj reklamy i podnosi rozpoznawalność firmy.

Funkcjonalność i wygoda


Zamawiając artykuły niezbędne w biurze pamiętajmy, że istnieje wiele funkcjonalnych rozwiązań, które poprawią jakość naszej pracy. Pomyślmy o estetycznym stojaku na długopis, dzięki któremu przyrząd do pisania zawsze będzie miał swoje miejsce na biurku, a my nie będziemy musieli go szukać, chcąc podpisać umowę lub zapisać ważną myśl. Kolorowe karteczki z zadaniami do wykonania możemy umieścić na stojaku z klamerką, co sprawi, że będą bardziej widoczne. Warto wyposażyć sekretariat w praktyczny otwieracz do listów. W dobie powszechnego dostępu do smartfonów, należy zadbać również o stojak na telefon komórkowy. Pamiętajmy, że każdy gadżet może być opatrzony firmowym logo, co sprawi, że nasze biuro będzie nie tylko funkcjonalne, ale również niezwykle estetyczne. (źródło: http://promotiontops.pl/).

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%