Market Kaufland w Jabłonnie przez długi czas wprowadzał w błąd swoich klientów, którzy chcieli skorzystać z przewijaka dla niemowląt. Tabliczka na drzwiach toalety informowała, że w środku znajduje się urządzenie, choć w rzeczywistości nigdy go tam nie było. Po naszej interwencji w tej spawie z drzwi zniknęła tabliczka. A przewijaka jak nie było, tak nie ma...
fot. Legio24
O problemie z toaletą dla niepełnosprawnych i rodziców z dziećmi w jabłonowskim markecie Kaufland zostaliśmy poinformowani przez naszego czytelnika. Jak się okazuje, przez długi czas tabliczka na drzwiach toalety informowała, że znajduje się w niej przewijak dla niemowląt. Po wejściu do środka klienci mogli się jednak mocno rozczarować, bo nie było tam przewijaka, ani nawet otworów montażowych sugerujących, że urządzenie kiedykolwiek było tam zainstalowane. Z pytaniami o wyjaśnienie sprawy zwróciliśmy się więc do właściciela sklepu, czyli firmy Kaufland Polska Markety. Grzegorz Polak - rzecznik prasowy sieci Kaufland przeprosił za zaistniałą sytuację. Dodał również, że tymczasowo zmieniono oznaczenie pomieszczenia, aby prawidłowo informować klientów. Kiedy tylko market otrzyma przewijak, zaktualizowane zostanie również oznakowanie. Nieoficjalnie pracownicy marketu przyznają, że problem istniał od dłuższego czasu i był regularnie zgłaszany przez klientów. Jednak dyrekcja marketu bagatelizowała całą sprawę. /wł/
Daniel21:55, 22.12.2013
0 0
Niestety dyrekcja marketu Kaufland bagatelizuje wiele spraw. Między innymi parkowanie samochodów pracowników marketu na miejscach dla osób niepełnosprawnych. Np BMW LPU 3482... 21:55, 22.12.2013