Kreowanie pozytywnego i atrakcyjnego wizerunku samorządu to jedno z najważniejszych zadań, jakie stoją przed samorządowcami. Kluczem do sukcesu jest skuteczna promocja regionu, miasta czy też gminy. Jak tego dokonać? Co zrobić, by wzbudzić zainteresowanie turystów, a także sponsorów? Odpowiedź na te i inne pytania można uzyskać podczas trwającego w Warszawie II Kongresu Promocji Mazowsza, organizowanego przez Samorząd Województwa Mazowieckiego.
Widok na Wkrę w Szczypiornie, foto: ElaJ, polskiekrajobrazy.plBiorą w nim udział eksperci z zakresu marketingu terytorialnego oraz przedstawiciele samorządów lokalnych odpowiedzialni za promocję swoich powiatów, gmin, miast i wsi.
II Kongres Promocji Mazowsza nie jest zwykłą konferencją poświęconą tematyce regionu. Jego głównym celem jest pogłębianie wiedzy z zakresu marketingu terytorialnego, a więc tematyki, która dla samorządowców jest niezwykle istotna. To świetna okazja do wymiany informacji, doświadczeń i nawiązywania współpracy pomiędzy przedstawicielami mazowieckich jednostek samorządu terytorialnego oraz specjalistami zajmującymi się marketingiem i promocją miast i regionów.
Kongres ma charakter konferencyjno-warsztatowy. W jego pierwszej części prezentują się mazowieckie miasta - praktycy w zakresie promocji - oraz te, w których podczas Euro2012 rezydowały piłkarskie reprezentacje narodowe. W drugiej części uczestnicy wezmą udział w warsztatach tematycznych: Budowanie relacji z otoczeniem jako forma promocji instytucji, Współpraca JST z agencją reklamową oraz Jak pozyskać sponsora krok po kroku oraz Wizerunek instytucji - jak o niego zadbać? Narzędzia i metody.
Pomysłodawcą i organizatorem kongresu jest Samorząd Województwa Mazowieckiego.
/Urząd Marszałkowski/
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz